החלמה אחרי תאונת צלילה

דיון מתוך פורום  רפואה היפרברית וצלילה (טיפול בתא לחץ)

05/09/2012 | 15:09 | מאת: גליה

דר מלמד שלום , לפני 6 שנים היתה לי תאונת צלילה ראשונה , הייתי בתחילת דרכי ופרופיל הצלילה אז היה באמת בעייתי , בתאונה הקודמת קיבלתי נימול חזק מאד ברגלי השמאלית אחרי התאונה התסמינים עברו בהדרגה אחרי טיפול תא לחץ לא מייד אבל אחרי 3 חודשים כבר לא היו תסמינים .עברתי אקו לב מיוחד בהחדרת צינורית דרך הפה , ועברתי את כל הבדיקות הנדרשות ומאז צללתי כ 400 צלילות נוספות . לעיתים לאחר צלילה הרגשתי ברגל שנפגעה נימול קל שעבר בעצמו. לפני כחודש שוב עברתי תאונהת צילה הפעם הפרופיל לא היה מאד בעייתי אבל יתכן שחרגתי טיפה , ההרגשה הכללית היתה רעה אחרי הצלילה והיתה תחושת חולשה באותה רגל שמאל , הרופאים איבחנו דקומפרסיה וטופלתי בתא לחץ , חל שיפור רב , אבל היום כחודש אחרי אין שיפור מוחלט והרגל כבדה , אציין שאין לי מגבלות תנועה או אחרות סתם תחושה מוזרה ברגל מאז . שאלתי היא ? א . האם יש לצפות שתחושות אלה יעברו בהדרגה ? (כך היה בפעם הקודמת ) ויותר חשוב מאד מאד הייתי רוצה לחזור לצלול וכמה שיותר מהר , האם ישנה איזו בעיה שאחזור לצלול ?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך גליה, במקרה שלך אוכל לתת תשובות ספציפיות רק לאחר עיון מעמיק בפרופילי הצלילה שהובילו לשני האירועים שאת מתארת, הסיכומים הרפואיים הכוללים כמובן את דוחות כל הטיפולים שעברת ופרטי תוצאות הבדיקות. כללית, רק מהתיאור שהבאת כאן, לראייתי יש חשיבות גדולה לבדיקת MRI של המוח וחוט השידרה ובשום אופן לא לחזור לצלילה רק לאחר גמר כל הבירור הרפואי. בכל מקרה, אם הכל יהא תקין הייתי ממליץ לחזור אך ורק לצלילות ניטרוקס ולא אוויר.

06/09/2012 | 19:17 | מאת: יוסי

2 תאונות צלילה . והבעיה תמיד באותה רגל ? כנראה שייש לך בעיה עיצבית או זרימת דם ברגל . דקומפרסיה לא מתמקדת כל הזמן באותה הרגל . במקרה שלך היא רק מקצינה בעיה שייש לך ברגל

מנהל פורום רפואה היפרברית וצלילה (טיפול בתא לחץ)