סחרחורת קשה

דיון מתוך פורום  רפואה היפרברית וצלילה (טיפול בתא לחץ)

18/08/2012 | 08:25 | מאת: יובל

שלום, אתמול יום ו' צללתי צלילה שיגרתית ומהנה בעומק עד 20 מ' . עם עלותי למים החלוהחלו הקאות עם סחרחורת נוראית. לקחתי כדור פראמין וההקאות נפסקו. הסחרחורת לא חולפת זה היום השני כבר. אני ממש מרותק למיטה. איני יכול ללכת ביציבות. אני ישן בתנוחת ישיבה על כרית גדולה כי איני מסוגל לשכב. אני מתגורר בערבה האם עלי לפנות לבית החולים באילת שיש לו בוודאי נסיון עם צלילה. אנא עזרתך. למי לפנות? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך יובל, ממליץ לך להתקשר עכשיו לרופא צלילה כונן ולמסור לו את פרטי הצלילה ולשוחח איתו על מנת לאבחן האם הסימנים שאתה מתאר קשורים לצלילה והם כתוצאה מחבלת לחץ במערכות האוזן או קשורים לבעיית דקומפרסייה או שאינם קשורים כלל לצלילה. אבחנה זו יוכל לעשות בטלפון. רופא צלילה כונן המכון לרפואה ימית חיל הים תוכל למצוא ב - 048693090 , רופא צלילה כונן של תא הלחץ באסף הרופא - 089779999, לרופא כונן ביוספטל באילת תצלצל למרכזיית בית החולים. צלצל.

19/08/2012 | 15:37 | מאת: יובל

תודה רבה על התגובה המהירה. נבדקתי ביוספטל. נראה שחדרו לי נוזלים לאוזן קיבלתי טיפול של כדורי סטונרון ופראמין. אכן יש הטבה ניכרת ככל שחולף הזמן. שווה ללכת ולבדוק כל הפרעה ולו בשל השקט הנפשי והקטנת החרדות. שוב תודה וישר כוח על שירות זה באתר.

מנהל פורום רפואה היפרברית וצלילה (טיפול בתא לחץ)