הפרעה בעיבוד החושי
דיון מתוך פורום אוטיזם, אספרגר PDD - בוגרים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם הפרעה בעיבוד החושי מסוג חיפוש סנסורי יכולה לעבור ללא טיפול? כאילו ילד שסבל בחיפוש סנסורי האם יכול ללא כל שום טיפול להגיע לגיל 20 נגיד ושזה יעלם לו?
גיל שלום, הפרעה בעיבוד חושי מקורה נוירולוגי, כלומר, המוח מעבד בצורה בלתי יעילה ובלתי מסתגלת למסרים חושיים המגיעים מהסביבה או מגופו. לפיכך, לא סביר שהבעיה "תיעלם" ספונטנית ללא התערבות טיפולית. יתר על כן, ישנה חשיבות רבה לטפל בילד מוקדם ככל האפשר, שכן המוח גמיש יותר ומגיב באופן מיטיב יותר להתערבויות טיפוליות בגילאים מוקדמים. בברכה, ד"ר איריס שגב.