אף אוזן גרון ידידותי לילד בן 5 על הרצף
דיון מתוך פורום אוטיזם, אספרגר PDD - בוגרים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בני בן החמש מאובחן PDD בתפקוד גבוה.יש לו פחד גדול מרופאים. כרגע יש לו גירוד באזניים וממה שהצלחתי לראות יש לו מין יובש ממש בתעלה. כמו כןיש לו ריח רע מהאזניים. בשל החרדה רופא מתקשה לבדוק אותו ורובם חסרי סבלנות למצבו כך שזה הופך גרוע יותר... אבקש המלצה לרופא אף אוזן ידידותי. תודה
שלום רב, תיארת סיטואציה קשה לילד ומכאיבה עבור אמא, ולצערי, לא מעט הורים עשויים להזדהות עם החוויה. מבחינה אתית, לא אוכל להמליץ ולפרסם רופאים מעל דפי הפורום, אך שלחתי לך מייל אישי עם המלצה. ניתן להוסיף בהודעה את קופת החולים אליה אתם משויכים כך שהמלצות שיבואו מגולשים יהיו רלוונטיות. בהצלחה! ד"ר איריס שגב.