כשרות לשירות בצבא ורשיון נהיגה
דיון מתוך פורום אוטיזם, אספרגר PDD - בוגרים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמא לילד עם פדד בן 13 . האם מי שיש לו אבחון כפדד נפסל משירות צבאי ולא כשיר גם לרשיון נהיגה?
שלום יש אפשרות לשלב נערים עם אספרגר בצבא במקרים מסויימים ואם לא יש אפשרות גם לשלב אותם בהתנדבות בצבא. לגבי רשיון נהיגה לפי ידעתי אין שום מניעה לרשיון נהיגה ואני מכיר במסגרת עבודתי יותר מאדם אחד אשר מאובחן עם אספגר או PDD NOS אשר יש לו רשיון נהיגה והוא נוהג. בברכה ניגם חפר מרכז בקשר http://bekesher.org.il/