נגישות
נגישות

שמירה על ציוד יקר

דיון מתוך פורום  ייעוץ חינוכי

30/04/2014 | 14:58 | מאת: רויטל לוי

בני בן ה-12 שבר את מסך הטאבלט (לטענתו הטאבלט החליק לו מהיד...). בעלי ואני החלטנו כי הוא ישלם עבור התיקון המאוד יקר. לאחר שבועיים בתי בת ה-8 מתקשרת בוכיה ומספרת כי הטאבלט נשבר, ואומרת כי היא מצטערת והיא מבטיחה לשלם עבור התיקון מדמי הכיס שלה. מה עלינו לעשות? כי הרי הכסף הוא לא מהות העניין. מה שמטריד אותנו הוא כיצד לחנכם להתייחס לציוד ביתר אחריות. תודה על עזרתך. רויטל לוי.

רויטל שלום רב, מדוע מה שהיה ברור עם בנך בן ה-12 אינו ברור עם בתך בת ה-8 ? את נוהגת בצורה נכונה. הילדים צריכים לשמור על חפציהם ולעריך אותם. במקרה שכזה מתאים שהם ישלמו בדרכים שונות על התיקון. התשלום יכול להיות מדמי הכיס, מעבודה או ממשימות של הבית במקרה שאתם משלמים לאדם אחר לעשות אותם, כמו: שטיפת האוטו. לאחר שיעבדו "קשה" בעבור התיקון ידעו להעריך יותר. מחזקת את ידייך, שירלי

מנהל פורום ייעוץ חינוכי