הרטבה בלילה
דיון מתוך פורום ייעוץ חינוכי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שירלי, הבן שלי הבכור בן חמש וחצי ועולה לכיתה א. עדין עם טיטול בלילה בלבד כיון שמרטיב. הקטנה שלי בת שנה וחצי והם ביחסים טובים. מה ניתן לעשות כדי להוריד טיטול ושיפסיק להרטיב בצורה מהירה וטובה בשבילו. לא נעים הוא עולה לא' ואיני רוצה שיגיע כך לביה"ס. תודה!
מיכל שלום רב, הרטבה בלילה באופן קבוע אינה שכיחה בגילו של בנך. על-כן ממליצה לך להתייעץ עם רופא משפחה, ולערוך לילד בירור מקיף בנושא. בנוסף יש לפנות להדרכת הורים, כיצד לנהוג עימו. בהצלחה, שירלי
תודה שירלי על התשובה המהירה! שכחתי לציין שהייתי אצל רופא משפחה שהמליץ על טיפול תרופתי אני לא מעונינת ולכן רציתי לשאול אילו עוד כלים/טיפולים נמצאו יעילים וטובים? תודה!