פעולות הרווחה
דיון מתוך פורום ייעוץ חינוכי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במידה וברווחה ביקשו להפגש איתי ולא עשיתי זאת האם לפי חוק מותר להם לפגוע בילדה שלי ולאסוף ראיות נגדי. הם הפשיטו את הילדה, נותנים לה כדורים וגזרו משערה ומקליטים אותה ולוקחים אותה למקומות. האם זה מותר להם? האם הם יכולים לעקוב אחריי או לשים לי בבית מכשירי ציתות ומצלמה נסתרת?
שלום רב, מציעה לך לפנות למנהל או מנהלת הרווחה באזור מגורייך, ולהגיש את תלונותיך. כל טוב, שירלי