כניסה לגן עירוני
דיון מתוך פורום ייעוץ חינוכי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בת 2.3 שנים, כיום במסגרת משפחתון פרטי. בספטמבר עתידה להיות בת שנתיים ועשרה חודשים, אני מתלבטת האם היא מתאימה להשתלבות בגן עירוני. יחד עם זאת, ברור לי כי עדיין מוקדם מעט לקבוע. ברצוני לשאול האם ישנו גוף/מומחה פרטי/ציבורי שיכול לסייע ולייעץ בעניין זה. תודה
ימית שלום רב, הדרך הטובה ביותר הינה להתייעץ עם הגננת/מטפלת ולשאול כיצד היא תופסת את מסוגלותה של בתך להשתלב במסגרת העירונית בשנה הבאה. אם הגננת הינה מקצועית, לבטח תיתן לך תשובה שתספק אותך. בנוסף, סמכי על תחושות הבטן שלך ועל היכרותיך עם הילדה האם היא מתאימה למעבר ? עד כמה את סומכת עלייה ? ומה מידת המוגנות שלך כלפייה ? מעבר לכך, ילדים בגילה מתפתחים מאוד מהר בפרקי זמן קצר, כך שאכן מוקדם מידי לקבוע. בהצלחה, שירלי