האם ניתן להחזיר לגן ילדה שעלתה לכיתה א' לא מוכנה
דיון מתוך פורום ייעוץ חינוכי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ריגשית? היא לא לומדת והילדים פוגעים בה כל הזמן ועושים עליה חרם והצוות החינוכי מנסה לתלות את האשם בי בגלל שהייתי שרויה בדכאון. איך מפצחים את הקוד הזה?
מיטל שלום רב, לא ניתן להחזיר ילדה שהתחילה ללמוד בכיתה א' חזרה לגן. צעד זה אינו מתאים כלל ומבלבל. עלייך לעשות חשיבה עם צוות ביה"ס ופסיכולוגית ביה"ס לגבי הדרכים שבהן ניתן לעזור לילדה ולך. הדיכאון שלך אינו צריך למנוע מהילדה להתפתח וללמוד. היא רק זקוקה לתיווך ולעזרה. בהצלחה, שירלי