ליחה \ נזלת אחורית
דיון מתוך פורום בעיות בליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני סובלת ארבעה חודשים מליחה ונזלת אחורית בגרון (כמו גוש בגרון) אני כל הזמן צריכה להשתעל ולהוציא את הליחה. הייתי אצל רופא אא"ג והא נתן לי אנטיביוטיקה למשך שבוע האנטיביוטיקה לא עזרה וחזרתי לרופא (אא"ג) הוא שלח אותי לצילום סינוסים והצילום יצא תקין. חזרתי לרופא עוד פעם והוא עשה לי בדיקה עם סיב אופטי שגם יצאה תקינה. אני ממש ממש מיואשת כי ניסתי הכל כולל תרסיסים לאף כדורים מתמוססים להפחתת הליחה ושום דבר לא עוזר.יכול להיות שמדובר ברפלוקס לרינגאפרינגאלי?
יכול להיות שזה רפלוקס. אפשר לנסות מס' שבועות טיפול בתרופה נגד רפלוקס ואם זה לא מביא להקלה לעשות בדיקה נוספת להערכת מצב. לעיתים הנסיונות להוצאת הליחה והשיעולים המרובים מחמירים את המצב. צריך לנסות להתגבר על הצורך האוטומטי לנקות את הגרון ללא הרף. זה יכול לפתור את הבעיה. כאמור אם גם זה לא עוזר - יש לשוב ולהיבדק.