כאבים עקב אוכל או כדור שבלעתי
דיון מתוך פורום בעיות בליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 38 נוטלת סרנדה ולמוג'ין 100 מ"ג לפני השינה. מזה תקופה אני מרגישה שכאשר בולעת את הכדורים הם לא יורדים ויכולה להרגיש אותם גם ביום למחרת-לא משנה כמות המים שאני שותה וכך גם לגבי אוכל. כמו כן מרגישה את האוכל והכדורים נודדים לי בגב וכאילו שכלי הדם או הוושט נמתחים עד כאב כל כך חזק ובלתי נסבל. נמצא לפני כמה שנים שיש לי בקע הוושט אולי זה קשור? האם לבלוטת ה- thyroid ייתכן ויש קשר לתופעה הזאת?
אם בלוטת התירואיד תקינה אז היא לא קשורה לזה. אולטרא סאונד יכול לענות על השאלה. לגבי התלונות על הכאבים החזקים בושט/בגב והתחושה שזה נתקע - ממליץ להתייעץ עם רופא גסטרו.