אי ספיקת חיך לאחר ניתוח אנדואיד
דיון מתוך פורום בעיות בליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן השנה וחצי נותח לפני שבוע וחצי להסרת שקד שלישי. לאחר הניתוח המעדן והמים שהוא אכל ושתה נשפכו לו מהאף. הרופא שניתח הגדיר את זה כאי ספיקת חיך ואמר שזה יסתדר לבד. בימים האחרונים היה שיפור ניכר. היום חזר לגן ושוב יש התדרדרות. האם זו תופעה מוכרת? כמה זמן יש להמתין על להיעלמותה של התופעה?
לקריאה נוספת והעמקה
תוך כמה שבועות התופעה צריכה לחלוף לחלוטין. אם זה נמשך מעבר לזה צריך לבדוק את תקינות מבנה החיך.