תינוק משתנק בשכיבה אופקית
דיון מתוך פורום בעיות בליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, התינוק בן חודשיים ולדוגמא בהחתלה לפתע נראה כאילו נחנק.נראה במצבים אלה כאילו הוא אינו יכול לשלוט ברוק ולבלוע אותו. כמובן שמרימים אותו במהירות ולוקח כרבע דקה עד שמתאושש. חשבנו תחילה שזה ריפלוקס סמוי אך אין אבחנה מדויקת (מעדיפים לא לאשפז בבית החולים לצורך אבחנה). האם התופעה מוכרת במסגרת אף אוזן גרון. מה המלצתכם. האם לפנות ל אאג. או לגסטרו ילדים. תודה
ממליץ לפנות למרפאת אא״ג ילדים באחד מבתי החולים הציבוריים. בשלב ראשון תתבצע בדיקה בסיב אופטי דק וגמיש להערכת נתיב אויר ובליעה עליון. בהתאם לממצאים ולסיפור יוחלט האם להפנות לבדיקת גסטרו ולבדיקות נוספות.