דום נשימה עקב נפיחות
דיון מתוך פורום בעיות בליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סובלת מדום נשימה קשה. משתמשת בסיפפ. ניסיתי את ההתקן דנטלי וזה לא ממש עזר רק שילמתי מלא כסף. יש רופאים שממליצים ניתוח אבל רופא אחד אמר לי לא למהר לעשות ניתוח קודם לעשות בירור גסטרו כי ראה אצלי לוע ועינבל נפוחים ואמר לי שרפלוקס יכול לגרום לנפיחות הלוע ועינבל. מקווה שזה יחסוך לי את הניתוח. אשמח לעצתך
לוע וענבל נפוחים בד"כ לא קשורים לרפלוקס אבל אפשר לעשות בירור גסטרו. מה שלא הבנתי - אם את משתמשת ב CPAP, למה את צריכה פתרון אחר? CPAP זה הפתרון הכי טוב, אם את מסתדרת איתו.
סיפפ לא נוח בכלל.. חוץ מזה מעדיפה את ההתקן דנטלי כשבן זוג שלי נמצא אצלי. הוא לא יודע על קיומו של סיפפ. מה שקשור לבירור גסטרו הייתי אצלו והוא אפילו לא הסתכל לי בגרון.. לא ביקש לפתוח את הפה.. כלום. נתן לי nexium וזהו