נגישות
נגישות

בטאין לשיפור פעילות גופנית

דיון מתוך פורום  פיזיולוגיה של המאמץ

10/10/2017 | 19:05 | מאת: גיא רום

בן 65 עוסק בספורט ,מכון כשר,אני רוצה לקחת תוסף בטאין לשיפור הפעילות הגופנית (מאמרו של גיא שלמון) וגם תועלת לכבד,מה שיש בשוק זה בטאין שקשור לאיזימי עיקול,ואו,לחומצת עיקול .אין לי בעיות עיקול,האם זה יכל להפריע או להזיק?או האם ישאר מספיק בטאין לצרכים הנ'ל? תודה

11/10/2017 | 14:01 | מאת: רום

הכונה היא לבטאין הידרוכלוריד, 1200 מג ,מתוכם 920 בטאין,עם 35 מג פפסין,ו10 מג פפאין תודה מראש גיא רום

לאחרונה ישנן עדויות, בספרות, של מחקרים ברמת דרוג נמוכה, המלמדים על הטבה בתפקוד שרירי לאחר צריכת בטאין. אכילה של ירקות טריים, כמו ברוקלי וסלק יהיו בעלי אפקט טוב יותר מצריככה של התוסף.

מנהל פורום פיזיולוגיה של המאמץ