הסרת קעקוע בלייזר
דיון מתוך פורום הסרת קעקועים בלייזר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, יש לי קעקוע שחור מוצלל בגב בגודל בינוני ואני מעוניינת להסירו. הקעקוע בן 6 שנים. יש לי צבע עור שחום. אני מעוניינת להסירו בשיטת הלייזר, האם יישאר לי כתם לבן גדול כתוצאה מהבדלי הצבעים? האם זה מסתדר עם הזמן? האם שיזוף המקום לאחר ההסרה יכול לתרום בכך שהצבע גוף יהיה אחיד כמה שאפשרי?.. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שיר אם הקעקוע מוצלל ולא שחור מלא או צבעוני, הסיכוי להתבהרות העור קטן ונדיר מאוד, המדלייט c-6 נועד לטיפול בכהי עור ולמעשה אין הבדל בהסרה בין סוגי העור השונים,במדה ומופיעה תופעה של התבהרות 50%-50% שהיא חולפת כחלוף הזמן,שיזוף לא פותר את התופעה .