לימודי ריפוי באמנות
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, הייתי שמחה לדעת איפה מומלץ ללמוד טרפיה באמנות לתואר שני? תודה:)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נטע, תרפיה באומנות לתואר שני, כרגע בארץ, ניתנת רק באוניברסיטת לסלי. אין בכך אמירה המלצתית רק אבחנתית, בין לימודים המעניקים תעודה לבין לימודים המעניקים תואר שני. שיהיה בהצלחה, ענת
שלום רב, אני מעוניינת ללמוד ריפוי באמנות. האם לימודים אלו מחייבים לעשות פסיכומטרי? משום שאינני מעוניינת לעשות זאת. במידה וכן ניתן ללמוד ללא פסיכו אשמח לדעת איפה ניתן ללמוד ומה נדרש בכדי ללמוד. אשמח לקבל תשובה לשאלתי. בתודה, מעיין.