לימודים...
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ברצוני ללמוד בעתיד טיפול באומנויות וחשבתי להתחיל את דרכי בתואר ראשון בעבודה סוציאלית ויש לי שתי שאלות האחת האם הלימודים לעבודה סוציאלית במכללת אריאל הם ברמה הגבוהה? וכנ"ל בנוגע לאוניברסיטת חיפה. ובנוסף אם בעתיד ארצה להתמחות יותר בתחום הטיפולי ולמשל לפתוח קליניקה-האם לימודי תואר שני בעבודה סוציאלית יאפשרו לי זאת-או שהמסלול הוא רק ע"י לימודי פסיכולוגיה? אשמח אם תוכלו לענות לשאלותיי. תודה רבה מראש, הדר.
הי הדר . בהעדר חוק הפסיכותרפיה נושא הטיפול הוא די פרוץ , המסלול שחשבת עליו תואר בעבודה סוציאלית ואחכ התמחות בטיפול באומניות הינו אפשרי. מסלול של לימודי פסיכולוגיה שונה ומורכב .זהו מסלול שכולל תואר ראשון ותואר שני קליני . מיכל