לימודי המשך...
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סטודנטית שנה שלישית לעבודה סוציאלית, לקראת סיום... רציתי לשאול האם אפשר להמשיך ללמוד טיפול משפחתי/טיפול באומנות כבר בשנה הבאה? ומה הממלצות שלכן? אשמח לקבל הכוונה...
שלום סטודנטית לשנה ג', לטיפול באומנות ניתן להרשם כאשר יש בידייך תואר ראשון. קחי בחשבון שזה עוד 3 שנות לימוד, עם פרקטיקום והדרכות... השאלה היא האם התחום מעניין אותך כך שאת מוכנה וערוכה להשקעה הנדרשת, (במובנים רבים), או ייתכן ואת זקוקה לחופש מלימודים כרגע? שיהיה בהצלחה, ענת
שלום ענת, ראשית, תודה רבה על תשובתך. שנית, בדקתי בבר אילן אופציות ללימודי תעודה והן למשך שנתיים בלבד כגון: טיפול באומנויות, טיפול משפחתי,הדרכת קבוצות (שבין אלו אני מתלבטת). השאלה שלי, האם זה מומלץ להמשיך כבר? מדובר בלימודים של פעם בשבוע... סטודנטית