ייעוץ...
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכותבי הפורום, אני התחלתי בשלבים של הסבה לתחום הפסיכולוגיה(מתחום אחר לחלוטין-כלכלה וסטטיסטיקה) מאחר "וגיליתי" שאני טיפוס יותר מידי הומני ושהצרכים שלי הם אחרים,אבל זה לא העיקר-הכוונה שלי היא להתמחות בפסיכודרמה ובטיפול משפחתי , אני רוצה להתחיל לצבור טיפה "ניסיון" בתחום הטיפולי ואני רוצה לשמוע דעות למי אני יכול לפנות, ומה יכול להתאים לי בשלב כה מוקדם של ההכשרה, אני מעוניין להגיע לשלבים המתקדמים יותר של ההכשרה עם איזשהו ניסיון ואיזשהי נגיעה מהשטח. לתוגבתכם מצפה, תמיר.
הי תמיר . התחנות לטיפול משפחתי או מסגרות מטפלות , מקבלים מתנדבים רק לאחר קבלת התואר , מה שיכול להתאים בשלב כה מוקדם של ההסבה הוא לעבוד כמדריך בפנימיה טיפולית . בהצלחה מיכל.