לימודי פסידראמה
דיון מתוך פורום עבודה סוציאלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 24 ומתעניינת בנושא של לימודי פסיכודראמה. היתי רוצה לדעת איפה אפשר ללמוד מה צריך כדי להתקבל? והאם התחום הזה מפותח דיו בארץ- מבחינה של מציאת עבודה אח"כ? אשמח לקבל עזרה בתודה דיאנה
לקריאה נוספת והעמקה
דיאנה שלום, ניתן ללמוד פסיכודרמה באוניברסיטת לסלי, בסמינר הקיבוצים, באייסיס, במכון כיוונים ועוד.ישנה דרישה מקדמית לתואר ראשון. לכל תוכנית הכשרה יש דרישות משלה כחלק מתנאיי הקבלה ועליך לבדוק זאת מולם. התחום מפותח דיו, ולו ביקוש במקומות רבים. שיהיה בהצלחה, ענת