ים המלח ואטופיק דרמטיטיס קשה לתינוק בן חצי שנה.

דיון מתוך פורום  אטופיק דרמטיטיס - אסתמה של העור

07/07/2013 | 11:33 | מאת: שירה

שלום דוקטור, אני פונה אליך אחרי הפניה של הרב פישר, אני חייבת תשובה מהירה ואין לי אפשרות לחכות לתורים (הוא אמר שזה הרבה זמן) ראיתי שאתה ממליץ על שהות של חודש בים המלח, רציתי להבין, שבועיים בים במלח לא יעשה כלום? האם עלי לנסוע בעונות האביב סתו? כמה שעות על התינוק להיות באויר של ים המלח כל יום? האם אפשרי לנסוע הלוך ושוב מירושלים לים המלח כל יום או שזה הורס את הטיפול? מה הטיפול יעזור? יעלים את זה לגמרי? יעלים למספר (כמה?) חודשים? וכן רציתי לשאול האם נסיעה להרים באירופה (הקרפטים האלפים) יעזור, וגם שם האם שבועיים יעזור או שצריך חודש.. אותם שאלות.

לקריאה נוספת והעמקה
07/07/2013 | 14:12 | מאת: שירה

בקשר לים המלח, עוד שאלה עולה לי כשאני בוחנת את המעשיות של הרעיון: האם ניתן לשכור דירה לחודש בערד וכל בוקר וערב להגיע לשבת באזור ים המלח ואז לחזור לערד, או שחייבים להישאר ממש בסביבות ים המלח?

כפי שציינתי - זה לא מומלץ לתינוק בן 6 חודשים

הטיפול אינו מומלץ לתינוק בן חצי שנה. לגופו של עניין הטיפול מבוצע על ידי חשיפה לשמש בפרקי נזמן העולים בהדרגה. משך הטיפול להשגת הטבה בדלקת עור אטופית הינו כחודש. הטיפול אינו מעלים דלקת עור אטופית, אלא מביא לשיפור והקלה, המחלה נשארת מחלה כרונית גם לאחר השהות בים המלח

מנהל פורום אטופיק דרמטיטיס - אסתמה של העור