התייעצות לגבי תינוק בן 4 חודשים עם אטופיק דרמטיטיס

דיון מתוך פורום  אטופיק דרמטיטיס - אסתמה של העור

24/01/2013 | 14:33 | מאת: מיטל

ד"ר בן אמיתי שלום, לאחר ביקור אצל ד"ר הנרי טראו, קיבלנו מספר המלצות, אך יש לי עדיין מספר שאלות, אשמח אם תוכל לענות לי. 1. האם ניתן להשתמש באופן ממושך בטיפות פנסטיל עד 3 פעמים ביום? 2. האם ניתן למרוח משחת ליפיקאר יותר מפעם ביום? 3. אני משתמשת בבילינאום פורטה, האם עדיף להשתמש בו או בבלינאום בייסיק (ראיתי איזכור בפורום לגבי כך)? 4.קיבלתי מרשם לדקטקורט קרם בשל סוג הסטירואודים והמינון הנמוך. לא ראיתי אזכור בפורום למשחה זו. מה דעתך על כך? ומה לגבי שימוש ממושך? יש לציין שלא השתמשתי בגלל החשש משימוש בסטירואידים באזור הפנים (שם המצב קשה בגלל הגירוד). 5. האם יש צורך לכבס את בגדיו בנפרד ובאבקה מיוחדת? בתודה מראש, מיטל.

לקריאה נוספת והעמקה
24/01/2013 | 14:37 | מאת: מיטל

דבר נוסף ששכחתי: בני סובל באופן ממושך מליחה שגורמת לו למצוקה בנשימה. האם יש קשר לאטופיק? והאם יש המלצה נוספת מעבר לאנילציה עם מי מלח ואדים קרים? שוב תודה!

להפנות השאלה לרופא הילדים.

פרופ' טראו רופא מצוין ויכולת לשאול את כל האלות הללו ולקבל תשובה. לגופו של עניין 1) ניתן להשתמש באופן ממושך, במידה ויש בכך צורך, מבחינת הגרד 2) כן 3) אפשר להשתמש בבלנאום הבסיסי הרגיל 4) דקטקורט מכיל סטרואיד קל, ותכשיר נגד פטריות. הסיבה לשימוש בו הינו הסטרואיד. הוא אפשרי לשימוש בעת הצורך, אם אין שיפור תוך שימוש בו יש לשקול אלטרנטיבות אחרות 5) לא

27/01/2013 | 08:38 | מאת: מיטל

תודה רבה על המענה. (יש לציין ששכחתי לשאול את השאלות האלו וזו הסיבה ששאלתי בפורום זה, אני יודעת שפרופ' טראו מצוין וזו הסיבה שהייתי אצלו)

מנהל פורום אטופיק דרמטיטיס - אסתמה של העור