ראקוטן ויציאה לטיול צופים
דיון מתוך פורום אקנה, פצעי בגרות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בתי בת 14 וחצי נוטלת חודשיים וחצי ראקוטן 20 מ"ג ליום חל שיפור מצוין בפניה שאלתי היא: ביולי יש מחנה קיץ מהצופים לחמישה ימים ביער בשמש האם כדאי שתוותר? האם כובע וקרם הגנה יספק הגנה טובה מפני השמש? אני די חוששת ואשמח לעצתך.
שירלי שלום בעקרון אנני ממליץ על נטילת רואקוטאן בקיץ. כובע וקרם הגנה על כל חלקי הגוף החשופים חשוב מאד מס פעמים ביום
(מספר מקשר)