זריקת קספליון
דיון מתוך פורום סכיזופרניה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאז שלקחתי את הזריקה אין לי חשק לכלום לא בא לי ללכת לעבודה יותר ורוצה להיות לבד בלי אף אחד ירד לי החשק המיני, לא מצליח להרדם, מרגיש איטי כמו זומבי מדבר לאט כזה ואדיש לא מפוקס מתי זה אמור לעבור כל התופעות לוואי האלה?
לקריאה נוספת והעמקה
מזדהה איתר אני כבר שנה וחצי עם הזריקה והתופעות לואיי האלה לא עוברות
אם עברת מטיפול בכדורים וקבלת שתי זריקות רצופות יתכן והתופעות ירדו במעבר למינון החודשי שהוא נמוך יותר, אם כבר עברת לזריקה חודשית ואתה עדיין סובל מתופעות לוואי כדאי לפנות לרופא המטפל ולשקול איתו אם כדאי להפחית מינון או לשנות טיפול.