כאב במפרק הלסת לאחר יישור שיניים
דיון מתוך פורום כירורגיית פה ולסת והשתלות שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 27 ולפני כחודש התחלתי יישור שיניים פנימי, התחלתי להרגיש לפני שבוע כאבים בלסת בעת האכילה, בעיקר בלחי הימנית וקושי בפתיחה של הפה עד הסוף.. אני משער שזה tmg, שאלתי מה הטיפול הכי יעיל על מנת לרפא את העניין?
שלום רב בשלבזה אני ממליץ להתיעץ עם האורטודנט לודא האם יש קשר בין התופעות! אם יש צורך הוא כבר יפנה אותך לבדיקה אצל המומחה המתאים בהצלחה
התייעצתי עמו כבר.. כן יש קשר בין הגשר לכאב במפרק, הוא המליץ לי לעשות סוג של פיזיותרפיה לפה.. לפתוח את הפה עד הסוף עם האצבעות וכל פעם לפתוח עוד קצת.. לא יודע אם זה יעיל ונכון לכן רציתי עצה ממכם מה הטיפול הכי טוב? אציין שאני לא מרגיש קליקים וכו'.. רק קושי בפתיחה של הפה וכן נהיו לי קצת כאבי ראשי עם כאבי כתפיים.