דימומים קבועים

דיון מתוך פורום  בריאות האישה

24/02/2015 | 14:37 | מאת: חני

אני בת 38, מזה כ8 חודשים שאני סובלת מדימומים בין וסתיים וגם מדימום לאחר יחסי מין ולאחר שפניתי לבדיקות ביניהן פאפסמיר וקולפוסקופיה נמצא ש"נצפו תאים בודדים של וירוס הפפילומה" הרופא חשב שזו לא הסיבה לדימומים והחליט לתת לי גלולות שלפי דעתו יסדרו הכל, סיימתי גלולות ביום שישי האחרון, למן ההתחלה הדימום אף התגבר ונאלצתי להיות עם תחבושות באופן קבוע, אתמול קיבלתי מחזור!! (לא הגיוני - יומיים בלבד מהפסקת הכדורים) לא התחלתי חפיסה נוספת כמובן ואני די נואשת. בשל המצב אני לא מקיימת יחסי מין ובנוסף לכל הסבל הזה, אני ממילא אנמית כך שהדימום הבלתי פוסק לא מועיל. מה יכולות להיות הסיבות לדימום הזה? אילו בדיקות עליי לבצע? אולי צילום רחם? אנא עזור לי וכוון אותי.

לקריאה נוספת והעמקה

חני היי, העיקרון הוא שאם את מציגה בעיה, אז היא קיימת. נכון לרגע זה, אין אבחנה. לכן, לא הייתי מרפה במקרה שלך, ועומל קשות למציאת האבחנה. אני מניח שתסכימי עם זה. לכן, מה שהצגת שביצעת, זה רק חלק מבירור אפשרי, והשלמתו תלויה בבדיקה שלך (שלא עשיתי). מציע להשלים את הבירור (יכול לכלול ביופסיה מרירית הרחם, בדיקות דם לקרישה ועוד). בברכה, ד"ר אבישלום שרון

24/02/2015 | 21:27 | מאת: חני

מאחר ורני לא מצליחה למצוא רופא בסביבתי שיפנה אותי לבדיקות מקיפות, איך אוכל להגיע אלייך אם באופן פרטי ואם דרך הקופה (מכבי)?

מנהל פורום בריאות האישה