ערמונית מוגדלת וכאב בעצם הזנב

דיון מתוך פורום  ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

23/09/2013 | 19:23 | מאת: קובי

היי ד"ר שירה תודה על ההתייחסות.. אני בן 25 וכבר שנתיים סובל מדלקת כרונית של הערמונית הרופא איבחן אותי ע"י נגיעה .. רצוי לציין שהזנחתי את זה ולא בדקתי את מקור הדלקת (עשיתי 2 בדיקות שתן וUS ולא יצא כלום) ..יש תקופות שבכלל לא מרגיש כאבים ויש תקופות של כאבים שריפות בזמן מתן שתן , שריפות עוד יותר כואבות לאחר גמירה וכל התסמינים הנלווים .. אני לוקח פרמיקסון ומדי פעם עושה חליטת פטרוזיליה להקל על הכאב. בימים האחרונים התווסף לי כאב בעצם הזנב בזמן ישיבה או שאני קם מישיבה לעמידה וכן בזמן שיעול וזמן לחיצה בשירותים.. אני כולי בסרטים כבר לא יודע לאיזה רופא לקבוע תור אורולוג כירורג או אורתופד .. האם יש קשר בין כאבים בעצם הזנב לערמונית המוגדלת ? רצוי לציין שאני בחודשיים האחרונים ישבתי המון ושמתי לב שגם בתנוחה לא נכונה על עצם הזנב... מה את ממליצה לי לעשות קראתי שזה בעיה רצינית שלא עוברת מהר...... קיימתי גם יחסי מין לא מוגנים במהלך כל התקופה הזאת יש מצב שזה מחלת מין ? אני בפחדים נוראיים והחומר באינטרנט רק יותר מלחיץ..

23/09/2013 | 19:30 | מאת: קובי

סליחה על ההצקה אני באמת לחוץ .. קראתי שיש בדיקה בשם 4 הכוסות מה בודקים שם והאם את ממליצה לבחור בגילי לעשות אותה .. אני מפחד הכי הרבה שיש לי איזה מחלת מין קשה כמו איידס למרות שרק פעם אחת השתמשתי בלי קונדום .. ועוד משהו שאני נוגע במקום הכואב יש שם מין בליטה כזאת .. ואני זוכר שבאותו מקום לפני חודש היה לי פצע כואב שמנע ממני לשבת מה דעתך ד"ר?

שלום רב. אכן יכול להיות שיש לך דלקת חוזרת בערמונית אבל אם יש כאבים באזור עצם הזנב עצמה וגם אתה ממשש משהו שם- גש לבדיקה של פרוקטולוג- יכול להיות יש לך סתם פצעון שם אבל זה גם עלול אולי להיות אבצס מקומי שיצריך טיפול כמו ניקוז או אנטיביוטיקה. תרבית 4 כוסות מבוצעת במרפאות חוץ אורולוגיות בבתי החולים השונים והבדיקה מבוצעת תוך כדי לחיצה על הערמונית, ומטרתה לנסות לזהות ולמקם את החיידק במערכת (בשלפוחית? בשופכה? בערמונית?). בדיקה זו נשמרת למצבים בהם לא נמצא שום ממצא אחר והתלונות ממשיכות. אתה יכול לבקש הפניה לבדיקה זו מהאורולוג המטפל שלך.

מנהל פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת