שלום!

דיון מתוך פורום  פסיכיאטריה

25/04/2007 | 08:51 | מאת: גלית

אני מטופלת בציפרמיל כבר 5 שבועות עקב הפרעות חרדה והרגשה של גוש בגרון. היתה לי הטבה בכל הסימפטומים אפילו לחלוטין ופתאום הגוש בגרון חזרומהלחץ ומזה שזה מאוד מציק לי חזרו גם מעט פחדיםו אך החרדות לא נוראיות ולא פניקה. ההרגשה של הגוש מציקה שוב וקצת מחשבות של מה זה מטרידות אותי. הפסיכיאטרית אמרה לי שאם זה חזר ואני מטופלת בציפרמיל כנראה שיש בעיה רפואית אחרת ושזה לא נפשי. מה דעתך? האם יכול להיות מצב שתופעות חוזרות למרות טיפול או שמינון לא מספיק? או שאכן לבדוק כיוונים אחרים? כבר בדק אותי א.א.ג שראה בעיה במיתרי הקוך אך טוען שההרגשה לא מזה ורופא המשפחה נתן לי שני אומפרדקס ליום בעיקבות בקע בסרעפת וחשד לריפלוקס אך זה לא עוזר. התור לאנדוסקופיה בעוד חודשיים ובינתיים אני סובלת. תודה גלית.

25/04/2007 | 10:06 | מאת: דורון

לפעמים גם עם טיפול ישנם "נפילות" לא כתבת לנו מה המינון שאת לוקחת ניתן להעלות עד 20 מ"ג ציפלקס למצבי חרדה אני הייתי ממשיך עם הציפרלקס עד לבירור אנדוסקופיה תבדקי איך לשלב בין שני הכדורים מקווה שאין הפרעה של אומפרדקס על הציפרלקס (היא מורידה מחומציות הקיבה ).

25/04/2007 | 13:16 | מאת: גלית

הי דורון! תודה על התשובה. אני לוקחת 20 מ"ג והיה טוב יותר אני לא יודעת אם מהאומפרדקס או מהציפרמיל. מה שאני יודעת שאני לוקחת שני אומפרדקס ביום ואחד ציפרמיל והגוש בגרון חזר ומאוד מציק לי. זה מורגש כל הזמן אך אחרי אוכל או שתיה זה יותר. אז אני מפחדת לאכול ולשתות. יש לי גם בעיה במיתרי הקול (שטף דם עם פוליפ וצרידות) שזו היתה בעצם הבעיה הראשונה ורק אחרי כן התחיל נושא הגוש בגרון. אני מקבלת משאף סטרואידים בגלל הגרון. אך הרופא א.א.ג טוען שאת מה שיש במיתר אני לא מרגישה. אני מוטרדת מאוד עקב כך וזה פוגע לי בשיגרה. תודה בכל אופן אתה אחד ממנהלי הפורום או אחד עם הרבה ידע?