חייב יד מכוונת!!

דיון מתוך פורום  פסיכיאטריה

17/02/2007 | 21:06 | מאת: מודאג..

> אז ככה,התנסיתי במעט מכל דבר,ולא בדיוק נהנתי.. > האלכוהול היה מרדים אותי..גראס/חשיש עשה לי סחרחורות ובחילות יותר מחיוכים למינהם..ושפיץ של קרטון שלקחתי לפני יותר מעשר שנים לא הלהיב אותי במיוחד,וגם נראה לי כמו חציית קו אדום שכזה.. > ואז גיליתי את ה-E!!! > החוויה הראשונה איתו הייתה במסיבת סקס אצל חברים, נדהמתי,התאהבתי,הסקס > היה מושלם! > הטעמים,הריחות,המגע.. > וכך התחלתי להתרגל לעיניין שבכל פעם שאני רוצה סקס כל הלילה,או להרגיש ממש טוב בסקס,חצי כדור קטן פשוט עושה את העבודה למדהימה! > לאט לאט,מתוך רצון להמשיך את ההי,התחלתי לקחת עוד חצי ועוד חצי.. > כך למשך כמעט שנה. > עד ש.. > פעמיים הגזמתי. > בראשונה-שוב במסיבה,זה פשוט לא עלה..וכמו דפוק,במקום להבין שהכדור הספציפי פשוט לא זה,דחפתי עוד ועוד.. > 5 כדורים!!! מיותר לציין שאת הלילה ואת דרכי הביתה אני זוכר במקוטע,כשחלקים שלמים איני זוכר לחלוטין,ובחלקים אחרים נזכרתי לאחר שבועות.. > בשנייה-חברתי ואני חזרנו לקשר אחרי נתק ארוך..והיא רצתה להתנסות בפלאי הכדור.. > מההתלהבות שבעיניין,פשוט לא רציתי שהלילה ייגמר,דחפתי כ3.5 כדורים, > והסוף,העגום,הוא שחברתי סיפרה לי שרעדתי,ליטפתי קירות,ודיברתי המון שטויות,סקס מדהים לא היה שם.. > בקיצור,זאת היתה ה"כאפה" שהייתי צריך כנראה.. > במשך חודש לאחר מכן הייתי פשוט מנותק..מתקשה לחשוב צלול,מן אי-שקט פנימי ומתיחות בכל הגוף.. > הצרה שזה לא עובר!!! > חלפו כ-8 חודשים מאז המקרה,בהם לא התקרבתי לכלום..ועדייו,אותו אי שקט,קשיים בחשיבה,זכרון,ואולי זה רק פרי דימיוני אבל גם רעד בלתי מובר לפעמים בגפיים. מיותר לציין שאת הלקח למדתי, מעולם לא אתקרב לדבר מסוג זה או אחר יותר!!! > ואין,אבל אין עם מי להתייעץ בצורה אנונימית..אני לא איזה עבריין,אני לומד משפטים ומתכנן קריירה יפה..יכול להיות שאותה שנה ארורה פגעה במוחי לתמיד??? > איך בודקים? את מי שואלים? מה אפשר לעשות? > בבקשה תעזור.. > תודה מראש,המודאג..

18/02/2007 | 17:25 | מאת: זאתי

שלום מודאג ראשית כל, שום קריירה לא תצמח לך כהלכה אם לא תשכיל לטפל בעצמך - כך שעליך לחפש דרכים לטיפול אנונימי ולא לטיפול אינטרנטי אני מציעה לך לפנות לפסיכיאטר פרטי, ולא דרך קופת החולים, כי אם תרצה להיות עורך דין בעתיד, יש סיכוי רע שלא תוכל אם תהיה רשום בתור צרכן של תרופות פסיכיאטריות. קח בחשבון שפסיכיאטר פרטי יעלה לך (המון) כסף, אבל אל תתן לזה למנוע ממך לקבל טיפול. מאחלת לך שיעבור לך מהר, ומוסיפה שאולי גם כדי קצת תמיכה מאיש מקצוע כדי לנתח את הסיבות שגרמו לך לצרוך סמי 'קשר' ולקבל תמיכה כדי לעבור את התקופה הבאה.

18/02/2007 | 18:41 | מאת: דור

מעניין מה שאתה מספר. כיצד שאלתך קשורה לפסיכיאטריה? בשלב ראשון דרושה כמובן בדיקה של רופא כללי ובדיקה של נוירולוג. אם יש משהו מעבר לכך- הטיפול במרכז לטיפול בנפגעי סמים, או אצל פסיכיאטר שמתמחה בנושא של סמים (יש מעט מאד בארץ).

19/02/2007 | 23:25 | מאת:

תודה למשיבים ואני מצטרף לדבריהם כל טוב דר' גיורא הידש