סלמון מעושן+פסטרמה - מותר בהריון?
דיון מתוך פורום תזונה בהריון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון בשבוע 13 . 1. אשמח לדעת האם מותר לי לאכול סלמון מעושן כפי ששמים על לחם? אני יודעת שדג סלמון אפוי בתנור מותר, אך זה כמובן לא אותו דבר. 2.כמו כן האם מותר לאכול פסטרמה? או שאסור בשל תהליך העישון של הפסטרמה? תודה רבה על העזרה המקצועית.
הי לך. סלמון מעושן הוא דג שאינו מבושל ולכן כמו כל המזון מהחי שאינו מבושל - ביצים, קרפצ'יו, דג נא.. אינו מומלץ. סלמון בתנור מאוד מומלץ לאכול, ניתן לשלב 2 -3 מנות דג בשבוע . לגבי הפסטרמה, היא מותרת לאכילה אבל רק מהקופסאות הארוזות ולא מהמעדניה. לבריאות מירב רבר