אכילת נקניק
דיון מתוך פורום תזונה בהריון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בשבוע 6 להריון. היום בערב אכלתי חתיכה אחת של נקניק סרוולד, ואחרי שעה הרגשתי לא טוב עם זה, הרגשתי חמיצות בגרון עד שהלכתי והקאתי. אחר כך קראתי ברשת שאסור בכלל לאכול נקניקים בהריון, כיוון שאפשר להדבק בחיידק הליסטריה. עכשיו אני בחרדה, האם חתיכה של נקניק שאכלתי, יכולה לגרום לנזק כלשהו לעובר? אני חוששת. אודה מאוד על התשובה.
אכן נקניק זה אוכל שלא מומלץ בהריון וגם לא בהריון - לא למבוגרים ולא לילדים. הקאת אותו וזהו. אין מה לדאוג. אבל אל תאכלי יותר.