מאמץ לא נורמלי

דיון מתוך פורום  בדיקות דם ומעבדה

26/04/2013 | 21:16 | מאת: מוגרבי

שלום רב לאחר עבודה כחודשים בעבודה חזקה כ 12 שעות ביום ל 6 שעות שינה ביום (במאמץ חזק) בן 36 גם מעשן. תלונות מכאבים בצד הלב ויד שמאלי. סי טי לב ואקו תקין. נכשלתי באבחנת מאמץ. ריאות נקיות + שרירים = תקין. הפסקתי מעבודה. ואני בבית ללא מאמץ מ כ 7 ימים. הבעיה עכשיו : אני נכשל במין + כל מה צריך מאמץ חלש כמו נהיגת רכב לרבע שעה. כמו שאני הייתי עובד 3 ימים. באמת לא נורמלי + אני היום כמו בן 90 שנה. האם ממליץ לעשות בדיקת אמ אר איי? האם יש אבחנות נוספות לעשה. האם אני במחלה ללא שם ?

לקריאה נוספת והעמקה

אין לי מספיק מידע עליך כדי לקבוע אבחנה כמובן. ראשית- תפסיק לעשן היום, לא משנה מה תלונתך ומה מצבך. שנית- איני מבין מה פירוש נכשלת באבחנת מאמץ? מבחן מאמץ תקין או לא? שלישית- מה קרה בחייך שאילץ אותך לעבוד ככה קשה? מה זו העבודה הקשה הזו? מה אילץ אותך להפסיק לעבוד ככה קשה? האם חל שינוי משפחתי? זוגי? האם היה לך קשר מיני מחוץ לנישואין שגורם לך ללחץ כזה? כשלון מיני בגיל 40 הוא לא פעם על רקע רגשי ולא גופני. האם משתמש באלכוהול או סם אחר?

27/04/2013 | 07:36 | מאת: מוגרבי

שלום רב. לאחר 4 דקות הרגשני קאבים חזקים וגם ביד שמולה על המכונה הקוח ירד.. ( אבחנת מאמץ ). אני עבדתי בנקיון ובזמן הפסח העבודה היתה מאוד מאוד כפולה בכוח. נראה לי שאני נפגעתי פתאומית ביום 31.3.2013. היד שלי עמדה בהרגשתי לחץ בצד הלב או בלב כמו סקינים חקים אין לי תלונות במין בעבר הכרוב. עבדתי ללא תעודת יושר משטרטי לצורך כסף דחוף. אם אני לא יבי הסכום זה אומר שאני במאסר. המעסיק זה הוא היחיד מ כ 4 שנים חיבוש בעבודה שקיבל אותי ללא תעודת יושר. הפעיה עוד היום הי מאמץ לא נורמלי בכל דבר נראה חלש. אני בביקור רופה ומיון ובית חולים מסתקלים רק על ניירים ועל תשובות המכונות. אבל אני נכה.

מנהל פורום בדיקות דם ומעבדה