עזרה בפענוח תוצאות בדיקות דם ושתן חריגות

דיון מתוך פורום  בדיקות דם ומעבדה

18/04/2013 | 18:13 | מאת: ראובן

שלון אני גבר כבן 40, ביקשתי מהרופא בקופ"ח מכבי שישלח אותי לבדיקות דם ושתן שגרתיות (לא בעקבות מחלה כלשהי). למרות שלא ידוע לי שאני חולה במשהו, יצאו התוצאות החריגות הבאות, כל שאר הבדיקות יצאו תקינות. אודה לכם מאד אם תוכלו לעזור לי לפענח את משמעות הבדיקות הלא תקינות האלה ומה לדעתכם עלי לעשות בנידון (האם עלי לעשות בדיקות נוספות כלשהן, משהו אחר?). בדיקות דם:(המטולוגיה ספירת דם מכשיר) WBC-Leucocytes- 11.9 RBC-Red Blood Cells- 5.54 Neutrophils %- 32.9 Lymphocytes %- 55.5 Lymphocytes #- 6.58 Monocytes # -1.11 בדיקות שתן כללי: Protein(U)- 50 תודה רבה מראש, ראובן

לקריאה נוספת והעמקה

1. איני יודע לפענח חלקיקי בדיקה. שלח את הכל. 2. גבר בריא בן 40 לא צריך לעשות בדיקות מיותרות ואז לא מקבלים תשובות שלא יודעים מה לעשות איתן.

18/04/2013 | 19:48 | מאת: ראובן

אבל לא חשבתי שזה קשור לבדיקות דם/ שתן הנ"ל אז לא הזכרתי את זה, אבל במחשבה שניה אולי יש קשר בין זה לבין החריגות בבדיקות הנ"ל? תקופה די ארוכה אני סובל גם מסוג של דליפת שתן קטנה שקוראת כשאני מרים משהו כבד או לפעמים אפילו רק שאני עובר ממצב עמידה לישיבה. וגם אני מרגיש צורך למתן שתן תכופות, הרבה יותר ממה שהייתי צריך בעבר. בקשר לפרסום כל הבדיקות כאן בפורום, הבעיה שאי אפשר לצרף כאן קבצים ודף הבדיקות מאד ארוך. אחפש דרך להעלות את זה לכאן בכל זאת מקווה שאצליח. שוב תודה רבה.

מנהל פורום בדיקות דם ומעבדה