האם מומלץ ליטול את הכדורים להפחתת הכאבים?
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ענינ052שלום אני בת 23 וחולה כבר 3 שנים בפיברומאלגיה כשהתיעצתי עם רופא הוא המליץ על כדורים שמדכאים את הכאב לאחר בירור גיליתי שהם לא במיוחד למחלה אלא כדורים נגד דיכאון במינון נמוך וצריך ליטול אותם לפני השינה כי ברמת העיקרון הם מרדימים השאלה היא האם ממוצלץ לקחת אותם בידיעה שהם נגד דיכאון וגורמים לעייפות ובעצם להתמכר אליהם.. אשמח לעזרתך...נטלי
שלום נטלי, אני מניחה שאת מתכוונת לתרופה בשם אלטרולט? אם כן, טיפול זה מאד מומלץ בפיברומיאלגיה. זו תרופה ממשפחת האנטי-דיכאונים אך במינון קטן, היא משפרת את איכות השינה, היא מפחיתה רמת הכאבים אך אינה תרופה "נגד" כאבים, ומשפרת את ההרגשה הכללית. בברכה