טיפול ביוגה
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, לפני 12 שנים אובחנתי כחולה בפיברומיאלגיה. ניסיתי טיפולים אלטרנטיביים שונים,חלקם עזרו וחלקם לא. מזה שנה אני מתרגלת יוגה אצל מדריכה מקסימה.היא מאוד קשובה לתחושות ולצרכים שלי ומתקדמת לפי הקצב והיכולות שלי. בהחלט מרגישה שיפור בירידה בעוצמת הכאב,בגמישות,שיויי משקל ורגיעה נפשית. מאוד ממליצה ! מי שירצה מידע נוסף,נא לפנות במסר פרטי ואשמח למסור פרטים.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איריס, אני שמחה שמצאת טיפול שמסייע לך. יוגה בהחלט מומלץ בטיפול בפיברומיאלגיה ומשפר את המצב גם במישור הפיזי וגם במישור הנפשי. מומלץ!