סימבלטה ופיברומיאלגיה
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה המינון המקובל של סימבלטה בפיברומיאלגיה? אודה על הסבר, איך תרופות אנטי דיכאוניות, מסייעות נגד כאבי הפיברו. אני מבינה שהם מרגיעות ולכן מסייעות לשינה. אבל מה הקשר בינן לבין כאבים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ענת, המינון המקובל של סימבלטה הינו 60 מג. מקובל להתחיל עם 30 מג למשך שבועיים ואז לעלות ל60 מג. ניתן במקרים מסויימים, כשאין תופעות לוואי לעלות את המינון ל 90 מג ליום. באופן מעט פשטני, ניתן להגיד שסימבלטה ועוד תרופות מאותה משפחה מפחיתות את הכאבים בכך שמעלים את רמת הסרוטונין במח, חומר שמשחק תפקיד מרכזי בהעברת מסרים של כאב למח. בברכה