מיואש כבר, האם כדאי אלטרולט?
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סובל מעל שנה מכאבים בעיקר בגב ובעוד מספר אזורים. עברתי את כל ההדמיות (כולל פעמיים MRI ( ולא נמצא דבר. לאחר אבחון פיברומילגיה את פרופ לראומטולוגיה ניסיתי מספר סוגים של רפואה משלימה וכן מכשיר אלפאסטים ללא הועיל. הרופא המליץ על אלטרולט וניסיתי מאד להמנע מחשש מתופעות הלוואי והתחושה הנפשית הכרוכה בנטילת תרופות כאלה. יש לציין שלמרות הכל אני מתפקד לחלוטין בעבודה מאד מכובדת. השאלה האם כדאי להישבר ולקחת אלטרולט וכן האם לא כדאי לקחת כבר דור חדש snri שהרום נמנע מלתת לי כנראה עקב המחיר
שלום עזרא, אלטרולט הינה תרופה יעילה עם מעט מאד תופעות לוואי, וכדאי לנסות אותה בטיפול בפיברומיאלגיה, ולא בגלל מחירה הנמוך!! התרופה משפרת את איכות השינה ומפחיתה כאבים. יש כמובן להוסיף לטיפול פעילות גופנית סדירה . בברכה