האם תיתכן הפוגה בפיברו' ?
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום רב לפני שנים סבלתי מפיברומיאלגיה אך כל הסימפטומים נעלמו למספר חודשים ולאחר מכן שוב שבו .. האם יתכן מצב שכזה ? האם ידוע על הפוגות בפיברומיאלגיה ? אודה מאוד לתשובתך . ליאור .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליאור פיברומיאלגיה מתאפיינת דווקא במהלך גלי עם תקופות טובות יותר ותקופות טובות פחות..יתכן הפוגות גדולות ושוב הופעה של סימפטומים, יתכן על רקע של סטרס נפשי או פיזי, טראומה, חבלה..או אחר. חשוב להקפיד על פעילות גופנית קבועה על מנת לשמר את התקופות הטובות יותר... בברכה