פיברומיאלגייה
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבועיים לאחר אין ספור בדיקות אישרו לי שיש לי פיברומיאלגיה אני נכנסתי לדיכאון עמוק בעקבות כך והרופאה הציעה כדור בשם אלטרול ,שהבטיחה לי שהוא ירדים אותי בלילה אבל אני מתנגדת לכדורים נוגדי דיכאון ,והרופאה אמרה לי שאין בידה לעשות כלום האומנם אים תרופה לזועה הזאת שקוראים לה פיברומיאלגיה?
שלום דניאל, כמו שהסברתי בכמה תשובות קודמות, אלטרולט הינה תרופה ממשפחת האנטי-דיכאונים אך במינון פי 10 יותר נמוך מהמינון בשימוש בדיכאון. התרופה משפרת את איכות השינה, מפחיתה את העייפות ומפחיתה כאבים. בנוסף, יש בדרך כלל מעט תופעות לוואי. בהצלחה