פיברומיאלגיה - האם זה עובר?
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 25, ולפני כחצי שנה נקלע לי מפרק בצוואר ומיד עם שחרורו החלו כאבים בכל הגוף עם נימולים וקושי בשינה בשל הכאבים. אובחנתי שיש לי פיברומיאלגיה. לאחר כ3 חודשים הכאבים חלפו בעזרת ארקוקסיה. ולאחר חודשיים שהייתי ממש בסדר ללא כאבים וללא משככי כאבים , בעקבות הידרותרפיה , הכל חזר. אני ממש במצב של יאוש, לא יודעת איך זה יעבור והאם זה כל החיים יבוא ויילך? מהם הדרכים הטובות לטפל בכאבים? האם יש תקווה שזה ייעלם לתמיד? האם המחלה הזאת עוברת
שלום נילי, פיברומיאלגיה מתאפיינת בדרך כלל במהלך ארוך עם עליות וירידות. יתכן תקופות שקטות ארוכות יחסית ואז שוב חזרה של כאבים. הטיפול הטוב ביותר הוא לשמור על פעילות גופנית סדירה ולהוסיף הידרוטרפיה במידת הצורך. יש גם טיפולים פסיכוטראפים שיכולים לעזור במידת הצורך, בחלק מהמקרים, וכמובן, טיפולים תרופתיים . בכל אופן לאור גילך הצעיר, הייתי ממליצה לך בראש וראשונה להקפיד על פעילות גופנית סדירה כגון הליכה או שחייה, ובהחלט, יתכן הטבה משמעותית בעתיד. בברכה