אבחון אלצהיימר
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר וטרמן שלום, כיצד בדיוק מאבחנים את המחלה? איזה מבחנים, בדיקות וכו', אמור לעבור אדם (אשה בת 79) בכדי להיות מאובחן? האם הבדיקה נמצאת בסל הבריאות? האם היא מתבצעת דרך קופות החולים או רק באופן פרטי? מה עלותה? תודה שני
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, קודם כל אפשר לפנות לנוירולוג בקופת החולים או במקום אחר. לאחר מכן יש לערוך בדיקות (בדיקות דם, הדמיה מוחית, מבחנים קוגנטיבים, בדיקות לבירור גורמים וסקולריים) מרפאתנו אתם יכולים לקבל החזר (אם יש מושלם או זהב) ולקבל הדרכה מלאה וטיפול. בברכה, ד"ר אלי ורטמן מרפאות מרחב - קרליבך 13 תל-אביב