אמא
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי קיבלה אירוע מוחי לפני חודשיים הצד השמאלי נפגע אך לא משותקת לחלוטין לא מצליחה ללכת או לעמוד אך את היד היא מזיזה היא מסרבת לאכול והרופא אומר שזה קשור בדמנציה ומהדכאון שהיא סובלת האם אי רצון לאכול או בכלל היא לא מרגישה שהיא רעבה זה קשור לאלצהיימר ? היא מטופלת בציפרלאקס כבר שלוש שנים ..... אנחנו לא יודעים מה לעשות איתה ואיך לגרות אותה לאכול...
שלום אורה, לאחר אירועיים מוחיים אנשים יכולים להכנס לדיכאון (בנוסף לשאר הנזקים שקיבלו) בד"כ פגיעה וסקולרית לא נחשבת במחלות אלצהיימר, יש צורך בהערכה, ייתכן אמך צריכה פזיותרפיה וטיפול בדיכאון אגרסיבי/ או אחר. בברכה, ד"ר אלי ורטמן מרפאות מרחב - קרליבך 13 תל אביב