לא רוצה להבדק
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חמותי היקרה החלה להראות סימני אלהציימר. שיכחה חזרה על שאלות מספר פעמים, המצאות שונות של לקחו לי מישהו היה בבית, שמה דברים במקומות לא הגיוניים. כשאנחנו רוצים לעזור או לקחת אותה לרופא היא ממש מתנגדת. יש לציין שחמותי חולת לב ויש לה המון כדורים לקחת כל יום. אנו לא יודעים אם לוקחת את הכדורים הנכונים ובזמן. ממש מתנגת לכל עזרה מצידנו. כמו כן היא מודעת לזה שיש לה בעיה היא אומרת שהיא לא יודעת מה יש לה בראש.
שלום דניאלה , ע"מ לעזור לחמותך לשפר ולייצב את המצב עליך להתייעץ עם נוירולוג מומחה בשינוי התנהגות ושינוי זיכרון בגיל המתקדם . חמותך צריכה לעבור בירור מעמיק וייסודי אפשר לעזור! בברכה ד"ר אלי ורטומן "מהל מרפאת מרחב". קרליבך 13 תל אביב 03-5613737