שיכחה חמורה
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הנני בת 53. סובלת שלוש שנים מדיכאון שלא מגיב לטיפול תרופתי ולא לניזעי חשמל.יש לי חוסר ב-b12 .אני נוטלת כלציום וויטמין D בשל אוסטיאופורוזיס. התיפקוד שלי ירוד ביותר. בשנה האחרונה הזיכרון שלי והמצב הקוגנטיבי של ממש ירודים. שוכחת שמות של אנשים אפילו של אנשים קרובים אלי. לציין שהשיכחה היתה קיימת עוד לפני ניזעי החשמל. בנוסף יש לי הרגשת ריחוף קשה .אני אובדת עצות חיי הפכו לגהינום. הפסיכיאטריים לא מסוגלים לעזור לי. אנא עזור לי במציאת פיתרון לבעיה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרה, את חייבת להיבדק בהקדם. בברכה ד"ר אלי ורטמן .מרפאת מרחב קרליבך 13 תל אביב 03-5613737.