מיואשת
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התאומים שלי בני 11 חודשים נרדמים ב6.5 -7 בערב ישנים עד 4 בבוקר לוקחים בקבוק וחוזרים לישון עד 6.5-7 ,הם לא ישנים בבוקר וב11 הם כבר מאוד עייפים אז אני נותת להם פורמולה ב11.5- 12 והם ישנים שעה וחצי שעתיים וזהו!!! הם לא ישנים אחה"צ ובקושי מגיעים לערב . אם אתן להם בקבוק אחה"צ הם ירדמו בשנייה אבל הם לא צריכים את זה ואני לא יודעת מה לעשות הם לא רוצים לישון אבל עייפים בבוקר גם טיול לא מרדים אותם יש הצעות? תודה:)
אין צורך בשום התערבות או שינוי. נשמע תקין לחלוטין.