הרתבת לילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בן שלי הוא בן 5 ומרגע שהתחלנו גמילה בגיל 3.5 בערך היה מרתיב בלילה. ניסינו לא להתייחס בהתחלה, לא להעיר כי היה חשוב רצף שינה עד שהתחלנו להעיר אותו פעמיים בלילה ושמנו לב שהוא לא מבין מה רוצים ממנו ואיפה הוא נמצא. הוא לא יודע לחזור למיטתו לבד בלי עזרה שלנו. אני מבינה שמדובר בשינה מאד עמוקה ושהוא לא מתעורר עד הסוף גם כשמעירים אותו. רציתי לדעת האם להמשיך להעיר אותו או הגיע זמן לפנות לטיפול לאורולוג.
עלייך לפנות למרפאה להרטבת לילה. הרטב לילה עד גיל 6-7 קיימת עדיין בבנים באחוזים נמוכים. ישנה בד"כ היסטוריה משפחתית של אחד ההורים שסבל אף הוא מהרטבת לילה. בכל מקרה- הפנייה צריכה להיות למרפאות בינתחומיות שעוסקות בהרטבת לילה.