התייעצות...
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ראשית, עלי להודות לכם על הפורום הנפלא, ועל העצה המעולה שקראתי בראש הפורום על בקבוק לפני מקלחת ולא במיטה לפני השינה- דבר שהחזיר לנו את השינה בלילה אחרי חודשים ללא שינה ! כעת יש לי שאלה: בתי בת השנה וחצי סוף סוף ישנה לילות שלמים (כבר שבועיים רצוף!), ישנה בחדר משלה. בני בן שלושה חודשים, ישן לילה שלם (גם, כשבועיים רצוף- מאז שאחותו לא מעירה אותו)- ישן בחדר נפרד. נחמד לי מאוד הרעיון ששני הילדים ישנו יחד בחדר הילדים. רציתי לשאול: האם מומלץ להרגיל אותם כבר מעכשיו לשינה בחדר אחד? אני קצת מפחדת "להרוס" את ההתקדמות שכתבתי עליה קודם.... בתודה מראש,
כללית, רופאי ילדים ממליצים על שינה של תינוקות עד גיל 6 חודשים בחדר השינה של ההורים (כחלק מההמלצות למניעת מוות עריסה). אם אכן השינוי בשינה של שני הילדים הוא רק בן שבועיים - לא הייתי ממהרת עם שינויים נוספים. הייתי דוחה שינויים נוספים לפחות בחודשיים הקרובים.