בת שנה ועשר - התעוררויות בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי, בת שנה ועשר, ילדה מקסימה וערנית, לאחרונה מתעוררת בלילה אחת לשלוש שעות לטובת בקבוק. היא אוכלת מעולה במשך היום (ארוחות מלאות כפי שאוכלת אחותה בת ה 5 , בכמויות קטנות יותר) . היא נרדמת לבד. ללא בקבוק.ו/או נוכחות הורים ובכל זאת, מתעוררת מספר פעמים בלילה. מה הגורם לכך ומה ניתן לעשות? אני עייפה.... תודה
לא אופייני אלא אם כן היא עושה את חלק מתהליך ההרדמות עם בקבוק. בגיל זה - תינוקות שמשוחררים מהרדמות עם בקבוק כבר לא מתעוררים בלילה לקבל בקבוק. יתכן ויש מקום לחפש סיבות אחרות להתעוררויות הליליות.